stolenmoments

MTV Rihanna

2010-12-25 @ 09:54:44

Rihanna official top 20

Istället för alla filmer som går nu på julen har jag på MTV. Det är Rihanna, Shit va den bruden är cool, snygg, dansar bra och har gjort sjukt bra låtar. Nää hon är bra helt klart GRYM.
Nu har jag dukat fram frukosten, kaffet har blurrat klart så nu är det dax att vecka päronen.

Vaknade med ont i halsen. NOT GOOD.
Men i kväll blir det nog fest. Tror jag.

Annars så har ångesten för gårdagen inte riktigt kommit än, så jag skjuter fram den ett tag till och försöker ha en bra förmiddag och va tacksam och glad över vad jag fick igår och att mina närmaste faktiskt är friska och glada och mår bra. Det är det viktigaste.


/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: janina

fin blogg!

2010-12-25 @ 15:49:30
URL: http://janinaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback