stolenmoments

Livsåskådare

2010-12-10 @ 00:37:59

För några sekunder kände jag mig som en livsåskådare.

Tankarna snurrar... SOM VANLIGT.
Och eftersom det just nu börjar bli en vardag och en ond vana så tänkte jag nu, ikväll att faktiskt försöka göra något åt saken. Jag ska vara helt ärlig, och varför inte skriva som jag känner i min egen blogg? joo... att jag just nu känner att jag behöver lite extra stöd i livet, för att orka ta mig igenom allt tungt och svårt som tex det som hände i söndags.

Därför ringde jag till min psykiatrikers telefonsvarare och sa att jag kanske behöver en extra tid nästa vecka. Hon har många gånger erbjudit mig att komma fler gånger men nää, jag har alltid tyckt att en gång är en gång för mycket så det har räckt. Men nu, nu är det andra tider. Tider då jag kan bli extremt rädd för mig själv och så vill jag inte leva. Och heller inte att mina nära och kära ska vara oroliga över att jag ska göra något mer dumt. Det räcker med de jag redan gör/gjort.

Såå, jaa! Vi får se om jag kanske träffar henne två gånger nästa vecka.
Kanske ett framsteg från min sida! :)


Sleep Well

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback