stolenmoments

Kills you when you are young

2010-12-28 @ 22:21:46

Loose your hunger, you loose your way
Get confused and you fade away.

Jag är så trött att jag knappt håller ihop.
I morgon är det Onsdag, det innebär psykologen för min del.
Börjar redan tycka det är jobbigt, men jag SKA gå dit.
Behöver sova mer än 3timmar i natt. Men det är nog för mycket begärt...

Kommer belöna mig med en runda på IKEA med bästa vännenom jag går dit, eller?? FAN. Kom på att det är väl rea och sånt skit, lär va supermycket folk då. Nåja... vi får se om jag överlever samtalet först...



Heja heja minna.....
NOOOT

Känner mig som världens tjockaste idag. Kan bara inte sluta se allt fett som ligger på min kropp. Allt jag rör vid förvandlas trill kalorier. Jag vill spy av bara känslan. Fetto ja. Förlåt.

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback