stolenmoments

Jag är helt slut.

2010-12-25 @ 01:20:14

Då va det över.

Nu är det bara lite kvar. Juldagar med mer släkt :S

Vilket fall så är jag trött som en gnu nu. Men det har jag varit i flera dagar känns det som. Kan kanske vara för att jag bara sover 3timmar per natt. Vad förväntar man sig då?

Jag hoppas i alla fall att ni alla har haft en bra dag.
Tänker inte gå in närmare på min för det blir inte speciellt kul.

Fick en del grejer till min lägenhet som jag flyttar till den 1feb. Så de va perfekt.
Min mammas man är verkligen för snäll mot mig och om jag berättar vad jag fått av honom tenderas jag att hamna i facket bortskämd snorunge ;) hehe. Men om jag ska vara ärlig så önskade jag mig inget. Bara att folk i min närhet ska få må bra. För visst är det just de som julen handlar om. Har vi glömt de?

Sov gott finingar!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: tr

helt rätt, poängen är att alla ska ha en bra dag och må fint!

god jul!

2010-12-25 @ 01:41:47
URL: http://trainunderwater.blogg.se/

Postat av: Elin

Du är så klok. Tur att jag är som du och inte vill åt klapparna. Men fick i alla fall boken jag ville ha. Tur det med eftersom jag fick minst klappar därtill. :P

Känner igen det. Någon så där extra viktig för den stora gruppen. Det känns så tomt utan honom.

Jag fattar mig inte på människor som kör onyktra. Förlåt, men jag har verkligen svårt att förstå hur man tänker när man gör det. Vi får i alla fall hoppas att ni överlevde den här helgen också? Körde han full?

kramar

2010-12-25 @ 17:55:43
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback