stolenmoments

Hej och hå luden tå

2010-12-05 @ 10:15:55

AjAjAj...

Har typ ont i hela högra sidan i huvudet. Är säkert tandens fel. FAN.
Behöver inte mer skit nu. Det räcker som det är.

Är meningen at jag ska träffa 3st vänner på stan vid 11. Men jag får se om jag kommer iväg. Är inte kul att försöka vara social när man har så förbaskande ont :S

Går på ipern, ibumetin, Pronaxen men det vet jag inte ens om det hjälper. Fyller på var 4:e timma i vilket fall. Men nu tog jag fram Diklofenak som min läkare skrev ut när jag opererades. Borde ju va lite starkare då. Jag vet att jag är känslig mot dom men nu stoppar jag fan i mig vad som helst för att få värken att försvinna.

Aja... Hoppas på bättring NU NU NU.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Celia

Sv: tackar<3kram

2010-12-05 @ 13:37:19
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Postat av: ache

diklofenak är antiinflammatoriskt så det är bra,

det är som voltaren. kan vara bra att testa

ifall det är så att du har en infektion vid tanden.

kanske ska testa det jag med.



fan vad det är synd om oss!

2010-12-05 @ 14:26:06
URL: http://aches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback