stolenmoments

Ett litet dilemma.

2010-12-30 @ 13:24:51

Okej, en skitsak egentligen ;)

Jag är naturligt blond, guldig, rödtott (överhåret är väldigt blont men skiftar i guldiga, röda slingor sen är jag mörkare i underhåret). Jag har en väldigt unik hårfärg. Men till dilemmat. Jag har aldrig färgat håret, har gjort ytterst få ljusa slingor för 2½år sedan i överhåret men ingen utväxt syns. Men varje vinter blir jag allt rödare pga av inget solljus (på sommaren bleknar det igen). Nu kanske jag är sugen på att göra några igen, se lite fräschare ut så här i mörkrets tider.

Alla frågar mig alltid är det din riktiga hårfärg, japp! ÅÅÅ vad fint. Det är självklart kul och likadant när jag är utomlands, då får man höra det jämt. En gång va jag nära på att göra en drastisk förändring och färga det brunt, men mina ögonfransar och ögonbryn är blonda så jag hejdade mig.

Men aja... vi får la se!


(jag 2008, usch...)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback