stolenmoments

Eskapism

2010-12-09 @ 13:36:13

Det är vad jag gör just nu.

Jag försöker at få mig till en annan plats, där allt är bra och där jag kan vara jag. Drömmarna för mig bort, högt över molnen och när jag blundar ser jag det jag önskar att jag alltid kunde se.

Va nyss ute i det fina vinterlandskapet. Skönt att komma ut och få en nypa luft. Tankarna blir en aning klarare då. Men snart ska jag bege mig. Bege mig till ett ställe där det inte känns helt okej, men ska prata. Det får väl gå. Efter de blir det att bege sig till en underbar vän. Känner på mig att det kommer bli fika. Inte helt okej de heller. Men hara bara ätit lite frukost idag så de får räcka med lite fika sen då.

 

Crap..

 

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback