stolenmoments

Du ångets, ska vi sova ihop?

2010-12-15 @ 02:27:45

Har redan haft panik.

Ja, paniken har börjat lägga sig. Nu tycker jag att ångesten också ska gå och lägga sig. Lämna min kropp. Så jag kan få sova ifred. Eller så får du sova hos mig. Bara det blir lung och ro, deal?

Stilnocten är tagen. Men vad hjälper de. Tydligen inte mycket. Måste prata med min läkare om att höja dosen. Tror dock inte att hon kommer gå med på de. Tog 2st innan. 1 ca 1-2 timmar innan läggdax och 1 när jag skulle sova, låg i sängen. Då blev det ett relativt bra resultat.
Men men... vi får se.


I LOVE YOU

Min psykatriker va sjuk idag. Illa. För en gång skull kände jag att jag hade ett behov av att prata att jag faktiskt hade kunnat uttrycka mina kännslor lite bättre för det som nyligen hänt. Inte nog med de att ångesten har blivit nästintill odräglig och förstör min vardag så har sömnen stor inverkan på mitt dagliga humör.

Ja, ni förstår ju hur underbar jag kommer vara i morgon ;)

Blir en promenad med vovven, sedan kl 08.30 blir det gymmet efetr de blir det hem och äta lite frulle för att sedan träffa en vän på stan. Mys.

Mycket skriv nu för att tiden ska ätas upp och ögonlocken ska suddas igen. Men det går inte så bra. Vilket fall så va det en på jobbet idag som tyckte om mina naglar, dom är röda. Fint.

God natt på er ugglor där ute:O

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback