stolenmoments

Don't look at me

2010-12-09 @ 10:11:23

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga till folk.

Jag vet en anledning till varför jag aldrig berättat. Jag vill inte att folk ska se mig på ett annat sätt, jag vill inte att folk ska tycka synd om mig och säga att dom förstår. För det kommer dom aldrig att göra. Men jag vet också att dom säkert skulle säga så för att de bryr sig. Men fortfarande vill jag inte att dom ska se mig med andra ögon trotts att mitt leende ibland lyser igenom. Dom vet nu, mina vänner i alla fall att jag mår dåligt. Och dom sa att dom har sett de på mig. Kanske inte så konstigt. Plus att dom vet att pappa har problem med både det ena och det andra. Jag menar, det har ju lixom stått i tidningen. Det är ändå mina bästa vänner.

 

Jag ska verkligen försöka... För er skull!

 

Men idag är mamma hemma. Både bra och dåligt. Skönt att inte va ensam men mamma och jag har varit som bästa kompisar hela livet men nu orkar jag inte riktigt längre och då går vi varann lite på nerverna. Men efter de som hände har det varit lite bättre och hon ska bjuda mig på spa imorgon. Det är verkligen jättegulligt av henne. Men jag gillar egentligen inte sånt, spa. Ja, alla förstår nog varför. Men jag har inte samvete till att säga något annat nu. Hon menar bara så väl.

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback