stolenmoments

Det SKA bli en bra dag. Det har jag bestämt.

2010-12-10 @ 09:15:09

OKEJ! Jag förbereder mig mentalt ;)

 

Det är dags för spa med Mami. Just nu är tankarna jobbiga över att jag kommer behöva klä av mig. Visa mig. Men jag vet att det inte kommer va så mycket folk där. Men ÄNDÅ. Jobbigt. Vill inte att lilla mamma ska se alla ärr och sår på mina fötter och ben (som jag i vanliga fall döljer). Men okej. Om hon ser kommer hon att fatta, antar att hon såg mina rakblad i min dosa som hon hade tagit upp när jag låg på ITVA men hon har inte sagt eller kommenterat de. Så teoretiskt borde hon veta. Men men. Ska försöka släppa de. Har gått ner ett par kilo nu på ett par veckor och det känns bra i alla fall och så ska det fortsätta, NER.

 

Men jag ska kämpa för en bra dag, en mysig dag med faktiskt en helt underbar mamma som bjuder mig på allt. Som vill ha kvar sin dotter. Det SKA bli en BRA DAG :)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Jag har inte följt din blogg så länge så det här kanske är en väldigt dum fråga... har du ätstörningar? Är det bra att du gått ner i vikt eller är det anorektiska tankar? vad hardu för BMI?

kram och fortsätt kämpa!

2010-12-11 @ 06:16:12
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback