stolenmoments

Decembernattens kalla timmar

2010-12-01 @ 21:00:41

Har svårt att skriva just nu.

Tagit 2st stilnoct med annat så kanke inte va så bra. Mammas kommentar va: kan du inte stå still? Nej. Nej för du står bara och vajar fram och tillbaka.

Hade ett två timmasr samtal med en person som betyder mycket frö mig just nu. Så nu är jag dödstrött och vill bara sova bort allt det jobbiga. Ta den enkla vägen ut. Så fegt. Jag vet.

Hämsk bild, jag vet!

I morgon måste något hända!
Men nu ser jag inte vad jag skriver längre så kasnke bäst att sluta för de.
God Natt finingar <3
/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

fina du!



sv: tandvärken fortsätter tyvärr..

kan vara en visdomstand som håller på

eller också något annat skumt.. vet fan

inte för jag har redan tagit bort mina

visdomständer. kan det vara det?

röntga dem dig inte?

2010-12-02 @ 09:46:55
URL: http://aches.blogg.se/

Postat av: Elin

Håll dig till den vännen, det finns inget överflöd av trevliga och stöttande människor.



Förstår han inte att det är farligt? Han kan ju ta död på många människor?

Inte konstigt att du blir rädd, alkohol kan förstöra så otroligt mycket, jag hoppas bara att ni slipper det värsta på julen. Även om julen är jobbig ändå för dig, med all mat och stress, så din pappa ovanpå det. Stå på dig, du klarar det, du är stark.

Tungt, december som sagt. 15 dagar till födelsedag. Fy fan. Vill helst gå under jord hela den dagen. Slippa alla människor och presenter och all mat och falska skratt och för många tabletter i smyg och några nya sår på låren och maten som hamnar i toaletten. Känns så hemskt att det ska vara så när jag fyller år, men vet att det inte går att undvika om jag hamnar i det, att jag har det alternativet.

hur känns det själv?

kramar

2010-12-02 @ 12:12:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback