stolenmoments

By the night

2010-12-13 @ 00:29:18

Genom natten.

Jag vill verkligen inte hålla på och skriva tråkiga deppinlägg om mitt just nu väldigt tråkiga liv.
Men här kommer ett i alla fall.
Medtanke på vad som hände i söndags, exakt en vecka sedan. Tog jag en övrdos av bla Stilnoct, Propavan, Cipralex, någon stesolid och värktabletter. Slutade på Akuten och ITVA. Inegt jag tyckte va kul direkt. Viste inte var jag va när jag sedan på måndagen vaknade. Hämskat, en gråtande mamma. Fy fan för mig.

Så denna veckan har varit väldigt kännslosam i alla lägen. Men har inte haft så många stilnoct kvar så nu ikväll fick jag hämta på psyk-akuten för att jag ska få sova. Så nu börjar jag bli en aning lurig i skallen så då är det väl dax att hoppa i säng och önska att jag fick en lång skön natt tills jag ska vakna kl:06.00 för kolla på Luciatåg på jobbet.

Många tankar är i omlopp. Ny vecka, nya dagar, nya och friska tag (önsketänkande)

Sov Gott alla

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback