stolenmoments

Beslutsångest

2010-12-10 @ 22:33:52

Lägenhetx2

Då va det en aning beslutsångest här ja.
Mamma och jag har nu varit och kollat på två lägenheter. En insats och en hyres.
Insatsen kostar runt 700 000kr MYCKET pengar för 49kvadrat och hyreslägenheten ligger runt 4500-5000 i månaden.
Men nu är det så att man ska bestämma sig också. Om man ska se fördelar och naktdelar så va insatsen finare och kändes smartare byggd men priset är på gränsen. Hyreslägenheten va okej och billigare och jag behöver inte känna mig "fast" om jag helt plötsligt skulle vilja flytta, kanske till en annan stad. Det funkar ju inte riktigt om man har köpt en lägenhet.

Båda va fina och frächa. Relativt nyrenoverade båda två. Så frågan är bara VILKEN jag ska välja. Läget på båda är KANON och dom ligger bara några gator i från varandra.

ÅÅÅ så sjukt svårt.



Haha... okej, detta är jag men en sjukt ful och konstig bild tagen för ett bra tag sen!
Vet inte riktigt vad jag gör :P


/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katarina

Oh tack för din fina kommentar! :) hoppas att du vill fortsätta följa min resa! Kram

2010-12-11 @ 00:45:39
URL: http://kattasfett.blogg.se/

Postat av: Suneeta & Chanel

Svar: Tack så jättemycket! Ja Samojeder är också fina =) Dom är så söta med sin vita päls, hehe.

Ha en trevlig helg!

2010-12-11 @ 10:22:23
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback