stolenmoments

Att vara eller inte vara, det är frågan!

2010-12-07 @ 12:31:56

VÄNNER!

Måste bara uttrycka mina känslor i att jag kan ha världens bästa vänner. Dom finns där när jag behöver dom som mest. Det är det fina med vänskap. Dom blev såklart kanske lite besvikna över vad jag gjorde men ändå fanns dom där igår. Dom vill inte att jag ska vara ensam idag men jag är trött. Har inte sovit nästan något i natt då mitt hjärta har slagit några extra slag lite då och då. Jag blir yr och får ont i huvudet bara jag reser på mig och blir andfådd av att gå. SJUKT.

 

Men va på psyk idag på morgonen också. Hon ville att jag skulle komma. Antagligen för de som hände men också för att jag inte ska göra det igen. Men det har jag inga planer på just nu. Ska försöka ta en dag i taget och faktiskt försöka leva. Det jobbiga är att mamma fick reda på mycket, som att jag går på psyket och att jag tar ångest och sömntabletter. Kanske inte det roligaste sättet att få reda på de då hennes dotter tog en överdos av något hon inte visste att jag hade. Men nu vet hon. Och hon är bara glad över att jag lever!

 

Självklart har jag ångest som heter duga. FAN!

 

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback