stolenmoments

Vart jag mig i världen vänder...

2014-03-28 @ 14:43:00

Hejsan hoppsan....
 
De va det där klassiska  med att tiden springer iväg,
och ja det kan man verkligen säga mellan mina blogginlägg
åren går
men ärren består (blir fler) tyvärr.
 
Mitt mående pendlar fortfarande
OCH INTE LITE
Just nu befinner jag mig på ett boende
MEN har inte varit inlaggd på psyk sedan dryga 2år tillbaka vilket är ljuvligt.
'
Min vikt står ganska still, några minus på vågen men inte farligt.
Självskadorna har varit djupa och svåra men färre.
 
Tanken med boendet är att testa och se hur min framtida vård kommer se ut.
Känner inte för att va allt för neggo trotts att det skriker i mig hela tiden.
 
Jobbar några dagar nu.
Kämpar som FAN
Lyckas ibland 
Misslyckas oftare
MEN försöker se det som går frammåt
annars dör jag.
 
Hoppas ni kämpar som aldrig förr, att livet har en solglimt.
För vet ni, ALLA har lika värde
trotts att man inte ser och tror det själv.
 
PUSS&KRAM MINNA
 

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback