stolenmoments

Bara massa teori men ingen praktik

2012-11-08 @ 15:36:47

Stormöte och alla blickar på MIG
 
Idag har jag "vi" haft stormöte.
Till vilken nytta?
Det va 10st som är inblandade  min vård +jag.
Så 11st satt vi i ett konfersensrum och sen började de pratas om hur vi ska
kunna förbättra min livssituation eller hur jag ska få bättre vård.
Dom som jag har runt mig nu känner sig enbart maktlösa.
Kul JÄTTEKUL att veta.
 
Men jag har länge sakt att det inte finns någon bra lösning.
Jodå, de finns de.
Nepp.
 
Och idag satt vi i 1timme sen va chefena tvugna att gå.
Kom vi fram till nått.
Njaaeee, typ inget.
 
Eftersom jag inte vill bo på boende så vet dom inte vad dom ska göra med mig....
 
Jag är hopplös
 

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback