stolenmoments

Nytt in, gammalt ut.

2012-02-04 @ 16:25:28

Åååå jag bara älskar dom. Har köpt nya kaffekoppar med frukostskålar till. Mina nuvarande kaffekoppar liksom bara följde med när jag flyttade. De va några som mamma hade vunnit för länge sen men som passade bra att ta med sig i flytten och när man ändå köper så mycket annat nytt. Så nu va det dags för nya egen valda koppar. Så nu vill jag dricka kardemumma kaffe hela tiden, hihi. Kaffet smakar mycket bättre nu ;) Införskaffade även lite nya ljus som luktar vanilj då dom andra håller på att ta slut, en tavellist, diskborstar, borste till bilen. Och idag har jag köpt en fleece på rean. Det är ju så jäkla kallt, Brrrrr. Dock jobbigt när vi skulle fika. Jag, mamma och en väninna, vi hittade ett mysigt ställe och det blev kaffe och en liten kaka typ den minsta som fanns. Ångest efter och eftersom jag ätit scones dagen innan va det extra jobbigt. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka hem till mamma och sen vidare till en kompis där det blir tv mys. Ha en bra Lördag i kylan :D

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback