stolenmoments

Ny dag och nya andetag.

2012-02-20 @ 11:03:53

Just nu lider jag av den där dubbelmoralen. Ni vet, ängeln på ena axeln och djävulen på andra. Och vilken brukar vinna? Ja, det vet nog alla svaret på. Så inatt blev det natt vandring på isgator och fruset slask. Vilket ledde till orolig natt personal och vaken DBT-terapeut. Ingen bra kombo. Så klockan 03.45 klev jag innanför dörren. Frusen men med något mindre ångest. Vaknade runt sju tiden och fast bara ett par timmars sömn och över en timmes promenad i natt känner jag mig förvånansvärt pigg. Ny dag och den började med frukost och en liten ängel. Ta hand om er. Kram Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sandra, Colins mamma

Hej! Jo men precis det vet jag mycket väl. Jag kanske inte var riktigt tydlig men den där halva muffinsen var alltså inte det enda jag ätit utan det enda onyttiga jag ätit på hela nyttiga veckan.

2012-02-20 @ 22:23:31
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback