stolenmoments

Friheten är ljuv

2011-11-25 @ 18:20:22

Jag har nu bott hemma i 11hela dagar och varit fri i 7. Jag saknar inte psyk och dess vita stela motbjudande miljö för fem öre. Sen finns det 2st personal som jag gärna hade velat ha med mig hem, som stått mig nära och hjälpt mig så otroligt mycket i alla väder. Dom saknar jag! Jag har lyckats stå ut mycket här hemma nu. Jag försöker göra saker hela tiden för att slippa tänka.Fast just nu tycker alla att jag gör föör mycket, jag måste ha en återhämtningsfas tycker dom. Men de dom inte förstår är att jag mår dåligt av de. Jag får också höra hur bra det går, att så här bra trodde vi aldrig att det skulle gå. Tack personalen TACK. japp, så säger jag till dom. Men det dom inte ser är hur jag lider mig i genom varje natt, hur jag kämpar för att inte slita sönder min kropp i stycken och att inte samla på mig massa tabletter. Allt detta tänker jag kanske 10gånger varje dag. Men oj vad bra det går. Just nu bara snurrar hela jag känns det som. Jag ska på fest och har aldrig varit så opepp i hela mitt liv. Men jag ska stå ut, jag ska klara detta. Blogg vänner, psyk vänner och alla ni andra. Att falla betyder inte att misslyckas glöm aldrig de!

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback