stolenmoments

Sjukskriven

2011-05-23 @ 16:32:07

Jag är nu officiellt sjukskriven.

För mig är det på ett sett ett nederlag. För jag är en människa som aldrig ger upp. Jag är en envis jävel när det gäller sånt. Men efter att min läkare, behandlare, sjuksköterska och studievägledare i stort sett övertalat mig la jag mig. För jaa, egentligen säger mitt förnuft att jag inte orkar, det säger min kropp med, men nu känns det som om jag snubblar på målsnöret. Det är bara 2veckor kvar på teminen.

Men nu är beslutet taget och jag ska satsa på min hälsa, att försöka bli frisk, ett försöka att inte hamna på akuten och bli av med mina sug efter att skada mig på alla möjliga vis.

Fa, detta kommer inte bli lätt!
Men det visste jag ju redan.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

härligt att höra att något händer! kommer du få utökad terapi då? kram

2011-05-24 @ 23:08:57
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Postat av: tr

försök att se det positivt. Du får tid till att må bättre och ta hand om dig själv. Det är defenitivt inget nederlag!!

2011-05-26 @ 16:29:17
URL: http://trainunderwater.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback