stolenmoments

Och så är en till dag avklarad

2011-05-23 @ 00:14:07

Den där jävla sömnen.

Okej, nitrazepamen är bättre än både imovane och stilnoct men inte tusan får jag sova ändå. Och då tar jag ändå både atarax och Lyrika vid 20.00 sen theralen till Nitrazepamen.
Så inatt gjorde jag en tabbe. Vid 03.40 ringde jag avd för att bara prata lite eftersom det va omöjligt att somna. Sen när jag pratat med dom bestämde jag mig för att ta en Nitrazepam till för att förhoppningsvis somna. Och det gjorde jag tillslut. Bara de att jag minns inte att jag varit uppe och ätit frukost (som är ovanligt) och att jag sen gått och lagt mig igen, pratat i telefon, fått sms m.m. Sen sov jag till kl:14.00 och känt mig dåsig hela dagen! Inte okej!

Så aldrig mer 2st i alla fall inte ta den sista vis 04.30 det va nog lite sent, det är ju då jag brukar vakna! hehe men jag va desperat att få sova!

Mamma blev orolig och trodde jag tagit en överdos när jag sluddrade i telefonen!
Så hon har ringt hela dagen!
Aja, nu ska jag väl försöka gå och göra mig i ordning inför natten i alla fall och hoppas på att jag somnar innan 02.00 i natt. Det skulle va bra! :)

Kram på er!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

hej vännen! hoppas allt är bra i övrigt! har flyttat och bloggar nu på denna adress tillsammans med PKB. kram

2011-05-23 @ 16:38:23
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback