stolenmoments

Money can't buy us happiness

2011-05-18 @ 16:39:25

Tomorrow

I morgon blir jag utskriven.
Delade meningar.
AS SKÖNT att komma från avd MEN SKIT NERVÖST att ta sig från trygghetens väggar.
Men jag vet, jag vet att ju längre jag är där desto svårare blir det att ta sig ut till livet.
Jag har behandlingsenheten som stöttar upp mig när jag kommer ut.
Det ska bli bra!
DET SKA FAN TA MIG BLI BRA!
Vi alla förkänar att må bra, ha ett liv, fattiga som rika, snygga som fula, tjocka som smala!
Alla har ett värde.
Ni alla är så bra på era vis, det finns inga som ni. Glöm aldrig de!

Och tack till er som stöttar mig här, det betyder mer än vad ni tror!

Det blev en snabb uppdatering!

Tyvärr så blev det en vända till med den gula bilen och en natt med x-vak på medicin.
Det är inget liv.
Jag ska kämpa för livet, för friskheten.
Om jag så ska kämpa tills den sista bloddroppen.

MASSA MASSA KRAMAR


/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en dagens blogg tävling på min blogg där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen, så passa på att gå in och anmäl dig:)

2011-05-18 @ 17:17:36
URL: http://domkallarmighannes.com

Postat av: linnéa

kämpa på minna!

2011-05-18 @ 23:34:20
URL: http://flyfranallt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback