stolenmoments

Livet på psyk

2011-05-29 @ 23:09:17

I morgon är det rond...

Livet kommer aldrig att bli som man tänkt sig. Det sker mycket i mitt huvud just nu. Och man kan lungt säga att dom senaste dagarna varit mer katastrof än vad det kunnat bli. Mitt självhat är högre än någonsin.
Hamnade på akuten och på medicin med extra vak kom tillbaka till avd med extra vak och jag har hunnit bli både utskriven och inskriven på samma dag.
Jaa det är så sjukt som det låter. Många här tycker att min mamma ska anmäla eller att jag ska ta upp det till patientnämden, för de läkaren jag träffade gjorde va helt fel.

Jag kan inte gå in i ditalj för det skulle ta för lång tid, kanske kommer när jag kommer hem. Vilket fall så mår jag sjukt dåligt och jag har 2A just nu och det ör jäkla jobbigt. Men i morgon är det rond och jag får träffa min läkare och mamma ska vara med. Nervös.

Just nu har jag bara en jävla massa ångest och läkar satan tog bort alla mina mediciner och då menar jag ALLA. sÅ LYCKA TILL ATT JAG KOMMER SOMNA. Men men... gilla läget!

Det ända positiva som hänt är att jag träffat personal, en tjej i 40års åldern som satt vak hos mig som är så helt underbar. Jaa vilken människa! Tur att det finns sådana också. Jag minns inte riktigt hur hon såg ut eller så eftersom jag i stort sett va nästan medvetslös. Men när jag sen på kvällen efter på avd va ute i samlingsrummet kom hon fram och frågade om jag kom ihåg att hon suttit hos mig på natten, och när hon sa det kände jag igen henne.
Vi pratade en stund och hon sa så jäkla mycket bra saker. Jag tror till och med att jag höll henne i handen när jag låg på medicin! Jag va bara så rädd.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för natten i alla fall, annars blir nog personalen arg ;)

Natti natti på er och hoppas det är okej med er!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ache

styrkekramar vännen!

2011-05-30 @ 21:29:39
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback