stolenmoments

Känner mig grillad

2011-05-30 @ 20:04:08

Mitt huvud kokar över.

Dagen har varit riktigt intensiv. Och med dålig sömn på de kan jag tala om att jag är riktigt trött nu. Hoppas bara att det inte går över i övertrötthet då jag blir speedad istället. Det blir så jobbigt att varva ner då och det kan ta tid.

Ja, 3möten har det varit och mamma har varit med på alla. Men jag kan faktiskt tala om att det har gått bättre än förväntat. Jag va riktigt nervös innan och trodde dom skulle skälla ut mig totalt, men faktiskt blev det lite tvärt om och nu börjar det faktiskt hända saker.
Sorgligt egentligen att man ska behöva ta intox för att få folk runt om att fatta att jag faktiskt menar allvar och vill tas på allvar också.

Faktum är den att jag kanske är märkt för livet på alla sätt som går känns det som. Både utanpå och innuti. Och det är inte bara min psykiska hälsa som blivit märkt utan även min fysiska. Jag frågade en ssk om 2panodil innan för att mitt huvud håller på att koka över. Jag ska kolla om det går bra sa hon, okej sa jag. Hon kom tillbaka senare och sa att hon ville prata med mig. Mina levervärden va förhöjda efter förra intoxen. Så hon sa att jag nog inte borde ta några värktabletter om det inte va absolut kris. Och nej, jag tog inga.

Jag vet inte hur länge jag kommer få stanna. Jag vet bara att dom inte vill att jag ska komma hem innan jag är i balans och troligtvis kommer jag få någon form av boendestöd utöver behandlingsenheten som inte räcker. Och då ska komunen godkänna m.m. Så jag ska stanna tills det funkar hemma. Hoppas det inte tar allt för lång tid för här pallar man inte va en längre tid.

Återkommer kanske lite senare!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lorden

Kämpa!

:)



2011-05-31 @ 03:31:43

Postat av: Elin

Hur tycker du Seroquel funkar?

Tänker på dig<3

2011-05-31 @ 11:37:36
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback