stolenmoments

Kämpar

2011-05-15 @ 14:36:12

Snabb uppdatering...

Just nu har jag några timmars permis.
Jag måste bara skriva att jag kämpar, kämpar för livet.
Har hunnit åka ambulans 2gånger, legat på akuten, fått kol, legat på medicin, lyckats tjata mig från medicin till psyk kl 03.00 på natten för att jag va för jobbig ;) haha

Inget att skoja om egentligen.
För jag mår riktigt dåligt.

Jag har inte läst era bloggar på veckor bara så ni vet.
Ni är fina ni där ute
och till er... sluta inte kämpa!



För övrigt så är det dålig personal denna helgen.
Faktiskt så kanske jag blir utskriven i morgon, vå får se!
Stygnen från mina armar är tagna nu så dte är skönt!

Ta hand om er!

MASSA KRAMAR

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tr

Jag kanske är fel person att kommentera, men, ta hand om dig!!

2011-05-15 @ 15:32:20
URL: http://trainunderwater.blogg.se/

Postat av: Elin

Stå på dig mot äs och ångesten, du förtjänar bättre än det och det finns ett liv som väntar på dig, om du ger dig själv tid. Det kommer ta lång tid innan du är fri, helt fri, och kanske behövs det flera månader till på psyk och flera år inom psykiatrin innan du kommer till det livet, men det finns. Kepp on going. kramar

2011-05-16 @ 22:35:19
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: gryningsljus

<3 gör mig ont att läsa det här. Jag hoppsa du hittar tillbaka till livet snart, liv och glädje <3

2011-05-18 @ 08:04:05
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback