stolenmoments

Here we go again...

2011-05-26 @ 18:44:35

Detta är sorgligt.

Nu ska jag vara ärlig. Trodde inte att det skulle sluta så här denna gången...
I tisdags kväll blev det lite mycket. Ja, funderade på liv och död. Tog fram rakbladen, försökte leta upp en ven i min högra arm. Skar, skar skar och kunde inte sluta. Det blev akuten, psyk akuten. Trodde bara jag skulle behövas sys sen åka hem på natten. Men icke, läkaren såg det som ett suicide försök. Vad det än va så trodde verkligen jag att jag skulle få åka hem. Så jag har haft ej ut tills nu. Då fick jag åka hem på permis för att hämta lite grejer eftersom jag inte hade ett dugg med mig. Ska duscha hemma också.

Det är ny överläkarbedömmning på måndag.
Men jag orkar inte med detta, fram och tillbaka till psyk, det funkar inte, jag vill inte ha det så!
Men kommer få lite permis i helgen och i morgon kommer kommunen hem till mig så då måste jag vara hemma!

Hinner inte läsa hur det går för er, men jag hoppas att det går lite bättre än för mig!



Massa kramar

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lorden

There is always hope.



Fortsätt kämpa:)

2011-05-27 @ 08:15:11

Postat av: ache

önska att du slapp må så dåligt, förlora inte hoppet vännen! du är jävligt stark som inser att detta är inte hur du vill leva! kram

2011-05-28 @ 01:37:36
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback