stolenmoments

Det ska bli ett sant nöje att döda dig!

2011-05-01 @ 21:45:44

Det blir bättre

Som ni vet kollar jag nästan aldrig på TV.
Men nu kände att jag ville se på Det blir bättre och se om det verkligen kan bli bättre, om det stämmer!
Att Magdalena Graaf är en stark person kan jag inte förneka, för det är hon.
Jag vet inte alls hur jag skulle reagera i ennes situation. Men jag har egna erfarenheter från både fysiskt och psykiskt våld och jag kan tala om att jag är inte alls lika stark som hon. Allt kanske hade blivit så mycket bättre om jag bara hade vågat, men nu känns allt försent.

Det ska bli ett sant nöje att döda dig va inte ett citat jag fått utan det Magdalena fick,
det citat jag fått och aldrig kommer glömma är -Jag dödar dig om du berättar, eller
-Om du gör motstånd eller skriker kommer du få mycket ondare.

Men Magdalena va stark, hon är stark!
Men det är inte jag!

/Minna

Permalink Det förflutna Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback