stolenmoments

Bra personal

2011-05-31 @ 22:09:18

För mig har personalen stor betydelse för mitt mående.

Förmiddagens personal va lite sisådär. Det va mycket vikarie och då kan det lätt bli lite rörigt. Tur att jag va borta mellan 13-17 och fick andas lite frisk luft med mammsen. Känner mig bara grymt instängd när jag ändast får vistas ute med personal och mamma. Jag får inte äns gå från bilen och upp till avd själv utan mamma måste följa mig upp till dörren och lämna över mig.´
På kvällen är dom 3personal och idag va 2st vikarie och en ordinarie. Men vikarierna som va är typ dom bästa och den ordinarie va från mitt vårdlag så det va super.

Jag och E gjorde upp en veckoplan. Det är lite svårt när man inte riktigt vet om man får gå ut eller inte vad man ska kunna planera in. Det finns jätte mycket jag skulle kunna göra om jag fick vara själv. Typ som att ut och gå, stan, kompisar, åka till lägenheten, till mamma m.m. Men nu är allt så begränsat.

Behandlingsenheten va sådär. Va där igår och ska dit i morgon och på fredag också. Så är endast där ifrån på Torsdag. Det känns lite dubbelt när jag är på avd med B-enheten också! Men men det är dom som bestämmer!

Shit vad trött jag är. Tror jag kommer sova ganska okej i natt
Håll tummarna ;)

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback