stolenmoments

Våfflor och tranan och vad mer...

2011-03-25 @ 08:22:30

God morgon!

Vaknade första gången vid 05.05. WHAT?
Trodde inte mina ögon när jag kollade på klockan.
Jag som hade sovmorgon.
Jag gick upp en stund till datorn men konstaterade ganska snart att jag skulle gå och lägga mig igen.
Så vid 05.30 va jag i säng igen. Men det gick inte så bra. FAST jag låg kvar till 07.00 just för att jag skulleha sovmorgon, haha.
Men nu har jag städat i alla fall :)
Och ätit frukist :P

Har tranan varit hos er? haha


Sen är det ju våffeldagen, ska ni äta våfflor?
Jag tror jag ska :)



Ha en bra tran och Våffeldag :)

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback