stolenmoments

Utvärdering

2011-03-21 @ 22:27:47

Bolltäcket

Tänkte köra en liten utvärdering nu när jag haft bolltäcket ett tag.
Och jag kan tala om att jag gillar det.
I början va det lite obehagligt men nu tycker jag bar det är skönt. Men måste ha en filt över annars fryser jag så.
Synd att jag inte sover så mycket bättre med det, men det kanske inte förändras så fort. Och måste nog ändra lite i medicinderna för att det ska funka fullt ut.

Jag ska nog slå rekord och försöka gå och lägga mig innan 23.00.
Skulle va helt SJUKT bra.
Men skulle säkert inte kunna sova då. Men alltid värt ett försök.

Jag har en tung dag som väntar i morgon :(

NattiNatti

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: My

Jag hade också ett bolltäcke förut, men har ett kedjetäcke nu istället. Samma funktion och vikt, men kedjetäcket sluter om kroppen mer. Om inte bolltäcket funkar kan du ju alltid försöka få ett kedjetäcket istället. / My!

2011-03-22 @ 21:15:17
URL: http://tankarimy.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback