stolenmoments

Trötta ögon

2011-03-18 @ 08:43:30

Å sjutton också!

Kunde inte sova, inte komma till i går kväll.
Tog mer theralen vid typ 2
Men  u ärjag deckad istället.
Känns som om ögonen ska slockna som om ögonlocken ska åka ner.

Iadg står det först skola på schemat sen blir det eneheten.
Redan nervös eftersom det är idag beslutten om "framtiden" ska fattas.
Hjälp!
Och lite senare ska jag över till en vän.

Håll alla tummarna för ett det går bra på enheten nu hörni ;)

Ha en bra dag!

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

När tog du studenten? Jag tog som sagt inte, firade det med en middag där i november när jag fick mina betyg. så jag slapp 40 pers. Oftast är det ju så också att det inte är så många som manverkligen känner väl.

Jag älskar min bror, men min plånbok gör det dock inte, :p

vad hittar du på ikväll?

kramar

2011-03-18 @ 13:31:50
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: camilla

Okey men de e ju bra att de e ngt bättre nu iaf, men vad för typ av hjälp har du fått innan? hur länge har du vart sjuk? :/



Haha nja jag har alltid gillat lättsaltade eller sourcream mest :D

Just nu går allt väldigt bra för mig tack :D



Vad har du gjort idag?

kram

2011-03-18 @ 20:45:16
URL: http://resanupp.devote.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback