stolenmoments

Sovmorgon?

2011-03-16 @ 09:10:27

Teoretiskt men inte praktiskt ;)

Vaknade vid 06.30. Ganska skönt att få sova så länge i allafall. Men somnade ju inte förens in på småtimmarna så det behövdes nog.
Det är sol ute men verkar som det blåser, blir så kalt då, burrr!
Men jag ska plugga en stund sen ge mig ut på en promenad tror jag, inte allt för lång. Måste orka med hela dagen.
  • Plugg
  • skola
  • hem till mami på fika :´(
  • hälsa på lagkompisarna
  • plugg
Jag igårkväll, hahaha... fan vad jag ser deckad ut!



Detta är min helt HELT naturliga hårgferg!
Jag är lite sådär röd,guld blond.
Mamma köppte hem slingferg till mig igår.
Eller? Ska jag de?
Om det finns någon som tycker något får ni gärna berätta:)

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback