stolenmoments

Sold My Soul

2011-03-10 @ 17:27:59

The Used

My filthy mouth and broken words.
This small disease that leaves me, crawling.
Crawling to you.


Crawl on the ground for cover,
stay close to the dark to keep from falling (falling), from falling.

Sold my life to bring the rain, maybe to wash me clean.

Sold my soul to stop the pain, hoping you'd set me free.
All your fear, all your shame.
You know that you can lay it all on me.
That you can lay it all on me.

Just nu är jag trött. Pluggat hela dagen. Kände mitt under plugget hur jag började få panik, hur ångesten började komma. Mina klasskamrater har aldrig sett mig få panik. Tog vid behov, gick på toa och tog nya tag och köppte en kaffe. Fick lite svårt att koncentrera mig efter men jag hindrade i alla fall mig själv från at få en riktig panik-atack.

Men tro det eller ej. JAG HAR LAGAT MAT. Gjort 4matlådor. 3st ska frysas in och en ska ätas i mon. Så är det planerat i alla fall. Det är kyckling med ris och brockoli. Ja, typ den ända lagade maten jag äter just nu. Lite enformigt men de får la duga.

Hur går det för er? Tycker ändå att jag varit ganska duktig idag :) hehe

Kram /Minna

 

Permalink Min musik Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Bra ju, huvudsaken är att du äter och mår bättre oc bättre, även om det tar lång tid.

Vet, vet, vet att man inte vill ge upp, sluta med något man börjat med, men klarar du verkligen skolan UTAN att behöva bli inlagd igen?

Den här natten gick inte alls bra. Din natt? Så dumt, från början hjälpte dom verkligen, Nozinan och Propavan numera. Provat i princip allt annat. Vilka tar du nu?

kramar

2011-03-10 @ 20:59:45
URL: http://uturanorexin.blogg.se/

Postat av: lith

Vad menar du när du skriver så? "Tog vid behov, gick på toa och tog nya tag och "

2011-03-10 @ 21:17:42
URL: http://lith.blogg.se/

Postat av: mathea

sv: Nja, jag har inte åkt så jätte mycket innan. Men åker dom svarta backarna, och off-pist är så jävla grymt så det finns inte! :D Tror det kan vara en kombination av de båda. Både spännande och roligt liksom. Man vet aldrig vad som kan hända i nästa sekund. Man kanske ligger i en snödriva någonstans liksom. hahaha.

Hur är det med dig? det var ett tag sedan. Bra hoppas jag! Kram, hoppas du får en bra dag du med! <3

2011-03-11 @ 11:37:54
URL: http://lejonhuvud.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback