stolenmoments

Shut up

2011-03-12 @ 22:52:03

Vännerna har gått.

Satt i soffan och märkte hur jag slumrade en stund. Så underhållande va jag i kväll. Men dom andra brydde sig inte som tur va. Dom viste att jag redan tagit medicin innan så jag va ganska trött när dom kom.

Men nu sitter jag här ensam och irriterar mig på grannarnas ylande. Ja, det är fest. Bryr mig egentligen inte, men just nu är det ganska jobbigt. Dom sjunger verkligen dåligt på fyllan.
Haha...

AJa
Underbar lördagsunderhållning

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Haha, skränande grannar eller melodifestivalen... låter ungefär lika bra sångmässigt tycker jag (ingen melodifestival-lover precis!)

kram på dig och hoppas du får en fin söndag!!!

2011-03-13 @ 08:35:01
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback