stolenmoments

Så där ja!

2011-03-20 @ 10:32:21

Uppe med tuppen som vanligt.

Blev ingen sovmorgon eftersom min kropp tydligen inte ville de.
Men det blev istället en promenad i den sköna vårsolen tidigt på morgonen.
Inte en kotte ute. UNDERBART.

Jag vet att jag kanske inte borde gå ut och gå så mycket som jag gör (eller springer).
Men dom 2glas vinen satte sig på hjärnan.

Vilket fall så velade jag fram och tillbaka om jag skulle äta frukost eller inte. Jag vill ju inte. Men jag vill orka plugga. Och jag vill orka med livet, ibland i alla fall.

Det blev lite gröt och kaffe = gnutta ångest men nöjd HA där fick du :D

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Jag är tämligen övertygad om att du INTE är ful, och inte heller misslyckad. Man är inte misslyckad för att man är sjuk.

Stå på dig, kramar

2011-03-20 @ 12:19:26
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback