stolenmoments

Nyheter.

2011-03-05 @ 08:26:31

Tv4 nyhetsmorgon

På morgonen sätter jag alltid på TV4 nyhetsmorgon.
Tycker det är bra att vara lite uppdaterad om vad som händer i världen.
Men just nu, eller det blir mer och mer "onska" över allt som händer.
Så om man inte är deprimerad så blir man om man kollar på dagens nyheter.
Det är så mycket mord, krig fattigdom.

Jag sitter här med min dator och tekniken har exploderat.
Vart är världen på väg?

Nu ska jag snart åka och jobba!

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Så jobbigt när dom verkligen väntar sig att det ska gå bra. Som att det är tänkt att man ska klara det. Jobbigt att gå på IKEA oavsett tid, men lunch är rätt korkat. Är så trött på det egentligen, hur svårt ska det vara? Det är ju inga monster som sitter vid ett annat bord och äter? Dom ska inte tända eld på en med en lampa eller skrika på en att man är fet. Ändå är man livrädd och kan inte andas.

Jag är övertygad om att det finns en liv som väntar på oss. Men det är upp till oss att be om hjälpen, för vi klarar det inte ensam.

Precis som du säger, slippa tänka på allt det jobbiga onormala som får oss att må så mycket sämre. Tänk att inte behöva titta i varenda fönster för att varje på gång påpeka för sig själv hur fel och fet man är.

Vi kan, vi kommer!

kramar

2011-03-05 @ 13:03:30
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback