stolenmoments

Made a wrong turn

2011-03-22 @ 22:04:05

Har jag pluggat något??

NEJ! Inte ett dugg. Jag måste verkligen sitta en timma nu. Mer än så klarar jag inte.
Ska till bibblan i mon för rå plugg. Det är ett MÅSTE.

Det lutar åt fest i helgen. Och kanske bio på Söndag.
Någon som sett Hur många lingon finns det i världen?
Hört att den ska vara okej!

Och en annan sak... en ångest sak.
Ringde avd igår kväll. Klockan va väl runt 23.30 och jag mådde skit.
VERKLIGEN RIKTIGT DÅLIGT
Jag "känner" dom flesta som jobbar natt eftersom jag va den som gick och la mig sent och upp tidigt. Så jag träffade dom mycket. Dom betydde mycket för mig den tiden jag va inlagd.
Det va nästan 10dagar sen jag behövde ringa senast.
Men det jobbiga va att jag minns att jag ringt och vem jag pratat med, men jag har inte den blekaste om hur samtalet slutade eller vad vi pratade om. Helmysko. Eller jag minns att hon frågade om jag ville komma in. Men icke. Skulle aldrig falla mig in just nu.

Men det tyckte jag va jobbigt. Att inte minnas. Vaknade vid 04.40 och då va lampan tänd och mobilen låg på kudden bredvid mig. Så brukar jag verkligen inte ha det.

Men aja... hoppas på en bättre kväll ikväll.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jessica

Tack för din fina kommentar :) Det går okej i skolan, bättre flyt än på flera år i alla fall (dvs inga sjukskrivningar, toppen!). Hur går det för dig? Har du precis kommit tillbaka från ett studieuppehåll, eller?



Puss!

2011-03-23 @ 13:21:55
URL: http://kessen.blogg.se/

Postat av: Remykajsa

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-11-04 @ 10:33:14
URL: http://remykajsa.blogyd.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback