stolenmoments

Leendet

2011-03-04 @ 22:15:01

This is me when i smile



Eller de va ett tag sen sist.

Jag är ensam nu. En fredagskväll. Jag har haft fullt upp hela dagen. Jag är trött. Men jag känner mig så ensam.
Inte okej.
Men vanlig kvällsångest är inte ovanligt längre. Eller har aldrig direkt varit heller.

Men en sak. Nu när jag bor ensam. Jag hör grannarna, när de går på hälarna. Jag hör folk gå i trapphuset. När dom sjunger utanför mitt fönster. När dom går förbi.
Det känns läskigt ibland. Men jag antar att det är en vanesak som jag inte lärt mig ännu.

Jag hoppas ni har en bra fredagskväll.

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

att du som är så vacker förstör dig själv är svårt att tro :(<3

Vilket vackert leende!

2011-03-04 @ 23:09:21
URL: http://ziggi.blogg.se/

Postat av: gryningsljus

Var det bra med bolltäcket?

Vad idrottade du på elitnivå?

Får du någon hjälp med ätstörningarna?

Min bostadsångest håller i sig men jag ska försöka ge den semester över helgen, nu kan jag ändå inte göra något åt det. Jag får ta tag i det på måndag igen. Men det är inte så lätt att låta bli att tänka...

Önskar dig en bra helg!!!

kram

2011-03-05 @ 07:44:58
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback