stolenmoments

Kunskaper

2011-03-15 @ 07:20:37

Jag vet att jag inte är dum.

Men jag kan känna mig jävligt blåst ibland.
Men just nu lägger mina klasslkamrater stort tryck på just mig.
Dom tycker att jag är bra, så jag kan göra ditt och datt för då blir det bra.
Dom fattar inte att jag egentligen inte kan, jag bara låtsas så bra,
och prata är jag jävligt bra på kan jag tala om,
prata bort saker är no problemas.

Men nu är pressen stor.
Satt till 23.49 med arbetet igår,
efter blev det dusch och jag minns inte när jag somnade
SENT.

Ändå vaknade jag ett par gånger runt 5 och kollade på klockan.

Blå himel och solen skiner här. Oj vilket väder att åka till psyk i ;)
Faktiskt nervös nu!

Hoppas ni har sol hos er så ni kan ta en härlig promenad och bara njuta av livet :)



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

God morgon, vill bara önska dig en bra dagi solen! Gick det bra på sjukhuset?

Kram

2011-03-15 @ 09:18:24
URL: http://anorexivardag.blogspot.com

Postat av: Jenna

Svar; Ja, jag har också läst att Theralen ska verka mot illamående, men jag har då inte märkt av det, haha! Börjar fundera på om jag är lite överkänslig mot laktos (Theralen innehåller ju det), och att det är därför jag mår så illa och får såna magkramper varje gång jag har Theralen i kroppen. Fick Theralen i oral lösning när jag var inlagd på psyk en gång, och då fick jag sluta efter någon dag för ajg fick såna sjuka kramper i magen, då trodde de att det var för att lösningen är så stark, men det händer även med tabletterna.



Kram!

2011-03-15 @ 09:35:53
URL: http://jennaanderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback