stolenmoments

Jordgubbar.

2011-03-29 @ 19:10:02

De första gubbarna

Ni hörde ;)
Idag har jag köppt jordgubbar. Jag bara älskar de.
Självklart är det ju godast med svenska och på sommaren.
Men jag va bara tvungen att ha dom när jag såg dom :P
Dom smakade inte så där som jordgubbar ska men ÄNDÅ :)

Nu längtar jag verkligen till jordgubbssesongen (det gillar min läkare, mitt järnvärde går alltid upp lite då för jag kan äta mängder). Fast ont får man ibland. Men det spelar ingen roll :D

Permalink Dagens Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: My

Åhh. vad gott. Jag tänkte köpa det igår, men gjorde det inte. Får nog bli i mor´n däremot. Får nöja mig med apelsin och vindruvor här hemma idag....inte helt fel det heller förstås / Kram!

2011-03-29 @ 20:08:12
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Postat av: Elin

Jag hatade alltid jordgubbar - ända till förra året, vette gudarna vad som hände då, men jag blev helkär, så som du - jag åt varje gång jag fick chansen, men då fler i min är mer galna i det så var det inte alltför ofta :P



Hur går det annars för dig? Vad säger läkarna om skolan? Och vad säger du?

kramar

2011-03-29 @ 21:14:05
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback