stolenmoments

It's all about choosing the right stairs

2011-03-25 @ 22:09:13

Mycket tankar just nu!

Allt är mitt fel, allt verkligen.
Jag är inte värd att se på ens.
Inte värd att finnas till.
Jag är felplacerad på ett ställe där jag inte passar in.

Ibland funderar jag på hur det kommer sig att man blev som man blev.
Varför?
Hur kunde det gå så fel, hur kunde jag bli så fel.
Misslyckad.
Jag är inte värd att få hjälp. Ta upp någon annans tid när hela jag lyser med osäkerhet om vad jag står i frågan om att bli hjälpt. Men tiden går och den läker inga sår. Trotts att jag hoppas på att vakna nästa dag utan ångest och utan tankar och med allt det för med sig.

Men just nu är det för mycket begärt.
Det är inte alltid lätt att välja det rätta när man inte vet vilken väg man ska gå, vilket steg man ska ta!
För ett snedsteg kan vara lika med döden.



Tyvärr har jag ingen bra fredagskväll.
Hoppas ni har det bättre.

/Minna

Permalink Tankar Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: gryningsljus

Vad är det de vill på beh.enheten som inte funkar för dig?

Du ÄR värd så mycket mer än du själv någonsin kommer att förstå!

Det är tufft att fatta rätt beslut och många gånger har jag medvetet valt "fel" för att jag inte vill kämpa mot att bli frisk. Men tillslut orkar man inte leva där nere i mörkret längre och då gör man ALLT för att faktiskt bli frisk helt och hållet. Risken är bara att om man väntar så kanske hjälp inte längre finns att få. Och man kan faktiskt välja så fel under tiden att man inte längre finns till den dagen då man VILL igen. Försök kämpa så mycket du kan och tänk igen på det de vill på enheten. Kanske går det ändå...? På något sätt?

Kram på dig och hoppas din lördag blir bättre än din fredag!

2011-03-26 @ 07:55:50
URL: http://anorexivardag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback