stolenmoments

If fear hasn't killed me

2011-03-13 @ 22:59:05

Det är mycket jag är rädd för...

...men än har det inte dödat mig.

Snart är söndagsångesten slut men kommer troligen gå åt en mer måndagsångest.
Veckan är redan fullbokad med endast ett fåtal besök på psyk. Närmare bestämt tre.
Men dagarna förövrigt kommer bestå av plugg och tankar om diverse saker som en "vanlig" människa aldrig skulle tänka på. Men det är ju redan konstaterat att jag är långt ifrån "vanlig" och då är väl dom tankarna okej?

Vilket fall, som jag skrev tidigare har dagen varit närmare ett kaos.
Riktigt jobbigt och jag har inte lyckats få viktiga saker gjorda, där av min tidiga måndagsångest.

Men nu ska jag pyssla med något, fokusera tankarna på något annat än smärtan jag lyckats åstadkomma min kropp.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback