stolenmoments

Handling.

2011-03-02 @ 09:19:15

Jag ska och handla om 10min.

Ja då tar jag min cykel och beger mig med min lista mot affären SJÄLV.
Trot dock inte att det är så mycket folk vid 09.30 dn vardag.

För just nu är det pinsamt när dte kommer folk. KYLEN ÄR TOM.
Inte bokstavligt men nästan. Och ingen fruksot har jag nu heller.
Jag har skrivit en lista som jag VERKLIGEN ska försöka hålla.
Vad står på ero listor?

min:
Keso
youghurt
grönsaker
frukt
socker - ska baka(måste)
kakao
mjölk
bröd
smör

typ de och hoppas jag följer den och inte plockar bort eller legger till typ 2kg godis och hetsar när jag kommer hem. Hur skulle de se ut! GRRRRR....

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback