stolenmoments

Handling x2

2011-03-02 @ 18:18:07

Kan man säga att handlingen i morse gick skit...

JA, det kan man lugnt säga.
Därför blir det nu handling med en vän.
Jag missade smöret, sockret och går det att baka då?
NEJ
Och jag MÅSTE baka (och fylla kylen) för i morgon kommer mamma och min kusin, jag ska bjuda på fika!!
Så nu har jag suttit och kollat på vad jag ska baka. Kul att plåga sig själv med att bara kolla på godsaker och känner hur blodsockret skriker OCH SUGET.

Men det lutar mot en kladdkaka med glass, eller kasnke chescake,eller kanske muffins, bullar kanske eller paj...brownis? GAAAAH galen blir man ju! Jag får beslutsångest.
MEN NÅGOT SKA DET BLI!

Så nu... tillbaka till affären.

Hur går det för er?

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback