stolenmoments

Dunka dunka...

2011-03-15 @ 22:23:36

Vad gör ni?

När jag får extrem ångest. Ja då finns inte mycket till återvändå. Men något jag gillar, något som gör att adrenalinet pumpar i min kropp är riktigt go musik (och träning).

Älskar dunket. Älskar när rytmen tar över.
När basen nästan darrar i hjärtat, när huvudet nästan slutar att tänka.
När bara musiken finns.

 

HON ÄR SJUKT SNYGG!

 

Sjukt sexig video.

Yeah!!

Aja... detta är kanske inte mina vovvo låter, men goast dunk i.

Försöker hålla mig ifrån att lysna på "inte bra musik", ja ni vet nog vilken jag menar!

Känner att jag behöver lite dunk ikväll efter morgonen/förmiddagen. BUHUUUU. PISSIGT ÄR DE!!

/Minna

Permalink Min musik Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback