stolenmoments

Blandsaft

2011-03-31 @ 07:31:13

Ibland blir jag för svag eller för stark.

Något jag tror många känner igen sig i.
Men för mig nu på senare tid (i alla fall de 2 sista veckorna) har jag varit väldigt nere och kännt mig väldigt svag. Både rent fysiskt och psykiskt.
Jag har liksom sakta dalat ner igen. Sådär fint så ingen ska märka något.
För efter jag va inlagd började det ändå gå uppför en aning.

Igentligen har jag inte så mycket vettigt att säga. Mer än att jag dag för dag försöker klarar detta utan att kolapsa, klarar detta utan att falla ner igen. För då vet jag inte om jag orkar ta mig upp.

Ibaland känns det som om jag bara vill skrika på hjälp.
Men det kan va eftersom jag inte får någon nu,
för sen när jag väl får någon,
så vill jag för allt i världen inte ha den.

Jag är dum i huvudet.

/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Elin

Du är inte dum, du är sjuk.

Stå på dig, hjälpen behöver du, och som du säger ju tidigare desto bättre

kramra

2011-03-31 @ 11:20:08
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback