stolenmoments

Behandlingsenheten

2011-03-09 @ 18:19:54

Jaaaahaa...

Att jag inte vet hur jag vill ha det,
att det inte finns några "jag vet inte" i deras behandling,
att jag måste lägga ner massor av tid,
massor av energi,
och jag måste vilja och kämpa.
Allt detta är måsten om jag ska fortsätta på behandlingsenheten.
Jag va där idag endast för att jag skulle hämta ut medicin,
men läkaren va där och jag fick ett samtal med honom. FUCK.
INTE BRA
Fick även ett samtal med L också även att det inte va planerat så.
Fan,Fan,Fan

Ska träffa min läkare på Tisdag.
Då ska framtiden bestämmas....
Nu blir det hets

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Felicia

Vilken stad bor du i?

2011-03-09 @ 19:09:31

Postat av: Elin

Jag hejar på dig. Försök tänk efter, den friska Minna vill något, låt henne bestämma.

kramar

2011-03-09 @ 19:55:23
URL: http://uturanorexin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback