stolenmoments

Bakat

2011-03-03 @ 11:34:24

Nu luktar det ny-bakat

Det blev runda kolakakor och sen blir det kanske en kladdkaka också.
Men får se.
Annars får mamma ta med sig lite fika hemmifrån
FÖR DÄR KAN VI SNACKA OM KAKOR I FRYSEN

Nu ska jag städa hela lägenheten. Jag har fortfarande lite panik över att jag inte riktigt fått den strukturen på allt som jag vill ha det. Jag vill att allt ska ha sin plats och gärna i en sorts ordning.
De mår jag bättre av.

Jag ska snart träffa en annan "psyk" vän. Hon liger fortfarande inne hon med med LPT. Stackarn. Men hon har assistenter så hon får permis ca varannan dag. Hon är UNDERBAR. Vilka människor jag har träffat (på psyk). Dom styrker mig. Dom får mig att kämpa. Mina "vanliga" tror inte att det är så bra att jag umgås med andra som mår dåligt. På ett sett kanske dom har rätt men på ett sett så fattar dom inte vad jag har gått igenom, det gör dom andra.
Så snart ska vi ta en promenad och jag ska få se hennes lägenhet.
WIIHIII :D

Ikväll kanske jag ska gå på två föreläsningar.
Får se hur jag mår.


Detta va emellan mina dåliga perioder. Eller här va jag inne i en grym hetsperiod.
Mitt liv är som en bergochdalbana, det pendlar upp och ner hela tiden. Både i psyket och i vikten.
NOT GOOD

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback