stolenmoments

3275kr fattigare

2011-03-31 @ 22:28:47

Och där rök mer än hela studiebidraget ;)

Efter 2st fulla kundvagnar sa mamma och jag stopp. Hur ska vi få hem allt?
Men vi lyckades på något venster.
IKEA är farligt ;)

Jag va så trött att jag bara ville sätta mig överallt. Men jag bet ihop.
Så just nu ser det ut som hej kom och hjälp mig här hemma. För jag orkade inte börja med att montera saker eller över huvud taget packa upp. Så jag sa hejdå till mamma och jag antar att dom kommer och hjälper mig i morgon.

Det kommer bli en jobbig dag i morgon.
Jag har fått förtroendet att hämta ut atarax själv på apoteket men får inte ha det hemma så ska lämna det i mon på enheten medans jag får allt annat delat.
Fick ett jobbigt samtal igår också från enheten. Eller är det bara jag som är överkänslig. L ringde och sa att -du måste komma och hemta medicinerna på fredag men bara så du vet är kanske inte jag där. Okej sa jag och sen la vi typ på.
Jag får panik över att jag inte vet hur min framtid kommer se ut och att hon inte säger något eller bara frågar hur det är och går?
Men jag får inte va långsynt. Så om jag träffar henne i morgon ska jag öppet fråga hur jag ska göra.
För så som jag lever nu är inget liv. Jag orkar inte leva så här.
Det går åt helvete om det får fortsätta och då är det risk att jag hamnar på avd och det vill jag verkligen inte.

Okej! Plugga nu sen försöka sova, så jag är pigg i morgon. För dagen är fullspäckad...

/Minna

Permalink Psykiatrin Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback