stolenmoments

2½ glas vinkväll

2011-03-12 @ 00:18:13

Helt okej kväll!

Jag följde aldrig med de andra girlsen ut, utan gick sakterligen hem.
Kvällen blev ändå helt okej och jag klarade mig ganska bra.
Skönt att vi ändast va 9st och alla va relativt lugna och ljudnivån på lagom volym.
Men nu sitter jag här i soffan med en halv flaska vin i kroppen plus det andra som ska intas till natten. Har magknip och den högra foten sticker, som tusen nålar.

Jag ska inte sticka understolen med att jag har ångest. För när har jag inte de är väl en större fråga. Det tillhör vardagen. Jag har svårt att glädjas för de bra stunder jag faktiskt har, som ikväll. Jag klarade dricka vin med måtta, jag klarade att vara social, jag klarade att äta 2st pizza bitar, 6st nötter och 2½ glas vin. Kan jag inte få va glad över de? Jag ville spy när jag kom hem. Men jag behöll allt. Jag mår illa, av allt, all ångest och hon som skriker i mitt huvud gör det inte bättre.

Men nu lägger jag ner för idag. För jag kan ändå inte tänka klart!



/Minna

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback